IdaSjösten

Alltid svårt för att komma på en bra rubrik till min text.

Publicerad 2012-10-30 16:02:00 i Min vardag,

 Igår skulle jag egentligen varit ledig men fick jobba från 10-13:30 var det tänkt först sen frågade dem om jag kunde jobba till åtta på kvällen kunde jag ju såklart men hade beställt klipptid som jag inte ville avboka så skyndade mig så fort som möjligt ner till stan där kusinen klippte mig och jag ville klippa mig kort denna gång. Skulle inte börjar jobba förrän kl halv fyra så hade tid kvar så drog till pastabaren och satt där och åt pasta med köttförsås. Fick sluta en timme tidigare på jobbet skönt faktiskt. Var på bio igår vid nio tiden med pappa och såg den nya James Bond filmen som faktiskt var bra!
 
Börjar jobba snart igen från fem till ett idag. Man varken hinner eller orka göra så mycket när man jobbar det passet. Jag väntar mest på att kl ska blir fem och jag kan börjar jobba.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela