IdaSjösten

30 mars

Publicerad 2012-03-30 21:57:42 i Min vardag,

Inte hänt så mycket intressant dessa dagar, fick i alla fall studiebidraget känns bra, stack in på H&M efter praktiken köpte bikinitrosor till mina fina vita bikini som jag beställt hem från h&m köpte ett naglack också. Cyklade hem och de är fan kallt usch! Åkte o handlade med mammsen och sen när vi kom hem åkte vi o körde en riktigt lång runda med bilen. Imorgon blir det jobb o söndag med fast bara i tre timmar. Sista påsklovet i dag också för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela