IdaSjösten

29 juni woop woppp

Publicerad 2012-06-29 01:46:09 i Min vardag,

Idag är dagen kommen som jag längtat o även fruktat över i ett halvår men idag åker jag iväg två hela långa veckor till ett främmande land där allt kan hända! Packat alldeles för mycket kläder men är man tjej så måste man ha med sig de man vill och kommer annars ångra sig i efterhand. Fått iprem, alvedon o mot diaree o sånt skit också för man vet fan aldrig då är de så mycket bättre att man ha sånt med sig. Tog bort mina lösnaglar idag också åt kinamat och sökt flera jobb till hösten! Nu blir det att försöka sova som jag tror kommer gå eftersom att jag är rätt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela