IdaSjösten

26 juni

Publicerad 2012-06-26 23:21:16 i Min vardag,

Tiden den rullar på som vanligt och veckorna samt dagarna bara springer iväg i fulla muggar. Igår jobbade jag kväll blev soppa som var enkelt o blev klar fortare. Idag var de också jobb men bara till halv fyra och efter de drog jag till stan gick in på gina där dem hade massa rabatt köpte med mig en ring, bikini och ett vitt linne. Drog sedan bort till H&M där de inhandlades schampo, balsam, mascara, puder och skor till Aiya Napa. Sen en riktig god baguette på pastabaren. Varit ute och gått vanliga rundan med Jane och nu ska ja sova bli sista dagen på jobbet innan semestern känns fruktansvärt skönt att få komma bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela