IdaSjösten

Dagen

Publicerad 2012-07-28 13:07:18 i Min vardag,

Om en kvart ska jag till grand med Jane sen sernare idag blir det en tripp till Älmhult o fira farfar ska nog faktiskt ta och köpa något som jag vet att han gilla. Idag har jag hunnit med att duscha och ätit frukost klätt på mig och sminkat mig. Nästa vecka jobbar jag bara tre dagar megaskönt så är ledig under karloskardagarna som jag inte var förra året men detta året kommer jag även in på öltälet. Och snart är sommaren redan över vilket är synd och nu till hösten kommer man inte tillbaka till skolan som man ha gjort i över tretton år för då blir det en massa jobb istället
.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela