IdaSjösten

Dagen äntligen kommen!

Publicerad 2012-02-28 20:48:23 i Min vardag,

Idag var de först praktik som gällde sen vid halv ett drog jag till tandregleringen för att äntligen ta bort  min tandställning som jag haft i elva månader nu. Känns riktigt ovanligt men jag vänjer mig så småningom har en tråd som sitter på insidan för att hålla ihop tänderna som man inte ens ser, inte ens jag. Men nu kan jag äta knäckebröd, äpple o massa popcorn efter att ha slutat äta detta! Fick slutar halv tre idag också eftersom man gjort allt de som behövdes på listorna, imorgon blir fikamys med Anna & Sara på det nya café för att planera mer med projekt arbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela