IdaSjösten

29 februari

Publicerad 2012-02-29 21:59:27 i Min vardag,

Praktik idag och de blev tårta till detta träffade även våra lärare som kom o hälsade på för de känner typ vår gamla kökschef som slutade idag. Idag ha jag vartit på stan och ätit på Sandy's tröttnat på deras mat något extremt men men. Snackade lite om projektarbetet gå bra med det nu! Åkte buss hem sen körde bil upp o från till grand med mammsen o bästisen blev en t-shirt från gina o naglack,borste solglasögon från H&M körde sedan brorsan o hans kompis till träningen gå bra med körningen nu!

Något jag faktiskt blir lite sårad över men borde faktiskt inte är att en kompis väldigt nära till mig idag sa att jag var tjock men det är jag ju inte heller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela