IdaSjösten

29 april

Publicerad 2012-04-29 23:47:33 i Min vardag,

Igår blev det som sagt bio blev filmen american pie faktikst eftersom hunger games gick så tidigt på dagen, men den var kul värd att ser. Idag var det där emot inget vidare att gå upp kl sju på morgonen för jobb i åtta timmar men få tänka att man tjäna välförtjänta pengar. Såg mitt schema också för nu i sommar jäklar vad skönt fan bättre än förra men missa två veckor när jag är i aiya napa sen slapp jag jobba både midsommarhelgen o karloskarhelgen som jag gjorde förra året yesss! Jobba två helger bara o resten kvällar o dagar i veckan. Kom hem runt halv fyra duschade o mötte upp systern med två vänner i huseby sen hem o gjorde mat. Nu ska jag sova hade jag tänkt ska slinga mitt hår imorgon wihouuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela