IdaSjösten

Måndag 31oktober

Publicerad 2011-10-31 16:14:42 i Min vardag,

I lördags drog vi till danmark där jag inhandlde lite dricka och smågodis! Sen hände de inte så mycket intressant där åt en pölse o så. Kom hem vid 5-6tiden åt kinamat bästisen kom och vi gick till ica kom hem gjorde marängtårta med hallon, gott! Spelade wii och lite sånt.

Igår var ja på grand samarkand kom hem med en bh rikare, och åt inbakad fläskfilé med daimtårta på kvällen, spelade wii o kollade på film.

Idag åker pöjken hem, och imorgon jobb, onsdag ledigt, torsdsg jobb, fredag jobb, lördag ledigt, söndag jobb så en hel del jobb denna veckan men som man säger pengar rullar in som det ska, de gå bra nu! Ut o gå med kvinnan ikväll en långprommenad och en vecka gå sjukt fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela