IdaSjösten

I'll always remember you

Publicerad 2011-05-19 00:23:40 i Tankar/Kärlek,


Har så många tankar som snurrar omkring i mitt huvud, kan inte sluta
tänka på allt bra man delade med dig, vi hade det jävligt bra, vi var
lyckliga och småkära. Men vi hade något som kom oss i emellan, det
jävla avståndet mellan oss, men jag tvekade nästan aldrig för en sekund
för det betydde inget, för jag tyckte så jävla bra om dig! Men nu slutade
det som de ALDRIG skulle göra, lovade vi varandra.  Det är svårt att
tänka att du har ditt liv och din framtid och jag har min.
Jag minns när vi träffade varann för första gången, och det kändes som
igår, har nog aldrig känt så här för någon som jag gjorde just för dig.
Du fick mig att ler och alltid tänka framåt, jag var nog aldrig så lycklig
som ja var när jag var med dig. Jag ville aldrig förlora dig för du var,
den jag ville vara med forever and always. Jag var din och du var min!
Minerna med dig kommer alltid finnas kvar, för de var bara bra minnen.
Jag vet att jag inte hade tillräckligt med stöd av mina vänner när ja
berättade om dig, som först fick mig att tveka om dig. Men varför skulle
jag lyssnar på dem? när det faktiskt var dig jag vill ha. Du var bland
en av dem bästa som hänt mig. Det värsta jag visste var goodbye mellan
oss där ingen visste vad som skulle hända härnäst. Du kommer alltid
att ha en speciell plats för mig, som kommer vara svår att ersätta.
För jag mådde som bäst när jag fick höra dig, ser dig, hålla om dig.
Det värsta ja visste var att inte har dig bredvid sig i sängen. Har någon
som säger hur fin du är även om du har smink eller är osminkad.
Någon som kysser dig på morgonen, och vid det ögonblicket vet du
att det är den rätte för dig. Sista goodbye blev ett farväl där det
skulle blir ett slut som jag själv aldrig hade hoppats på.

All the times that we shared every place everywhere
You touched my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela