IdaSjösten

Min egna text och tanke

Publicerad 2011-03-03 19:34:24 i Tankar/Kärlek,

Jag sitter här och skriver men kommer aldrig till någon punkt
Men lyssna ändå för det finns så mycket jag vill säga dig
Men du har en annan, och jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Men jag vill att du ska veta att du alltid kommer finnas i mina tankar,
För varje dag som går, gråter jag ännu en tår,
det ja vill säga dig, är att ja älskar dig.
okej ja var dum, som gjorde dig illa men du
det var inte menningen.
ja hoppas du förstå.
för du vet utan dig finns inget jag,
så snälla du ja ber dig,
ge mig chansen att komma tillbaka till dig.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-03-10 18:25:31

Vilken fin text gumman :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela