IdaSjösten

for one moment, has everything fallen

Publicerad 2011-06-03 00:42:52 i Tankar/Kärlek,


Under ett ögonblick inse du hur allt sakta försvinner från dig, att de
du inte tänkt dig händer dig. Du intala dig själv att vara stark nu, men
när en sak som detta hände dig är det inte lätt att vara stark. Det är
nu man börja inse att man behöver allt sitt stöd man måste få från sina
vänner om man nu ha några kvar...? Tårarna rinner sakta nerfrån ens kind
och du kan inte sluta. Tänker varför skulle jag just förtjäna detta varför
just nu? Har man inte redan tillräckligt med besvär här i livet. Ingen
förstå hur du mår förrän du själv har det, ingen förstå smärtan du ha,
för det är bara du själv som vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela