IdaSjösten

Dag 1 - En bild på mig + 10 faktor om mig

Publicerad 2011-01-30 19:58:44 i



1: När jag väl har bestämt mig för en sak så gör jag det!
2: Jag ge oftast aldrig upp
3: Jag ska snart får tandställing efter att har väntat flera år
4: Filmen never back down skulle jag kunna ser 24/7
5: Jag hatar när folk ska ta kort på en
6: Jag skäms att ler med mina tänder
7: En film jag alltid gråter till är '' allt för min syster''
8: Jag är en väldigt nyfiken tjej och älskar skvaller
9: Jag hata att sova ensam
10: Mörker är något jag helst vill undvika

Kommentarer

Postat av: Christerzahra

Publicerad 2011-04-26 07:54:40

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela