IdaSjösten

Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar

Publicerad 2011-02-02 23:13:39 i

  • Mål:
Det är att kunna klara studenten får bra betyg inga IG, kunna får jobb direkt efter studenten. Har pengar så jag klarar mig! Flyttat från lilla Växjö och bort från allt. Skaffat man och barn tom gift mig..

  • Drömmar

    Mina drömmar har alltid varit att åka till U.S.A. efter studenten kanske tom flytta dit.. men då gäller det att man har pengar och jobb! Kunna skaffa en trygghet i sitt liv kunna känna sig bekväm i det man gör

  • Önskningar

    Att min familj och vänner mår bra, att jag aldrig behöver bekymra mig om pengar att jag har tillräckligt med pengar som räcker till mat,kläder,räkningar mm. Att det sista jag gör innan jag dör är att åka till U.S.A. om de nu inte skulle blir efter studenten. Varit en dröm sen jag var liten. Att jag kanske bli en topchef någonstans att kunna utvecklar andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela