IdaSjösten

Dag 08- Ett ögonblick

Publicerad 2010-12-12 23:23:33 i

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva om just ett ögonblick! Men det finns en sak jag tänker på rätt ofta och det är;

när jag för några dagar sen bläddrade igenom gamla bilder från en klassresa i Hönö när jag gick i sjätte klass. Att se hur mycket som man förändrats och allt förändrats runt om än som tex vännerna man då hade. Eller mig själv, på dessa bilder ser jag hur mycket jag ler med mina tänder på nästan varenda bild jag bläddra igenom hur jag skit i allt och hade sånt bra självförtroende jag hade då jag var bara glad och var mig själv.

Nu fem år senare har jag inget bra självförtroende alls, hata att skratta skäms gör jag för mina tänder, hata vara med på kort överhuvudtaget. Nu längre känns det som om jag inte kan var mig själv något har hänt jag är inte den tjejen som alltid var så glad log med mina tänder på bilder var mycket starkare då än nu. Vad har hänt ?

Vännerna man hade då kändes så bra, men nu har man ingen kontakt med någon ens en jag fortfarande har starkast kontakt med är då Jane. Men det är nog sånt man får räkna med när man bli äldre växer man ifrån varandra och det får man ta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Mitt namn är Ida och bor i ''europas grönaste stad'' det regnar mer än vad den är grön. Jag är 22år gammal och vill inte blir äldre, bor hos min pappa med syskon jobbar på Max sen tre år tillbaka, och även på vida arena i en bar. Skriver allt om min vardag, känslor, o shopping. Ni kommer inte blir besvikna! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela